Śniadania

Śniadania

Śniadanie jest uważane przez dietetyków za posiłek najważniejszy dla zdrowia i właściwego funkcjonowania organizmu – ma dostarczać energii, co po nocnej przerwie jest bardzo istotne. Chińskie przysłowie, na poparcie tej tezy, mówi: Śniadanie zjedz sam, obiadem podziel się z przyjacielem, a kolację oddaj wrogowi.

Przychodząć do nas rano, możesz zjeść szybko i smacznie:

  • Śniadanie amerykańskie
    2 jajka sadzone na boczku i 2 parówki z grzankami
  • Jajecznica na masełku
  • Tosty (2 szt.)
    - z pieczarkami i serem
    - z szynką i serem
  • Omlet z szynką, serem i pomidorem
  • Kanapka na ciepło
    kurczak, pomidor, ser, sałata, ogórek kiszony, pieczarka
  • Jajka gotowane na twardo
    z salsą pomidorową i grzankami czosnkowymi
  • Parówki na ciepło (2 szt.)
    z ketchupem i pieczywem

Zupy

Zupy

Zupy dostarczają organizmowi witamin, składników mineralnych oraz niezbędnego błonnika, który ułatwia trawienie, wydłuża poczucie sytości po posiłku i obniża wchłanianie tłuszczu. Odpowiednio przygotowana zupa pomaga zachować szczupłą sylwetkę.

  • Zupa dnia
    w każdym dniu dwie różne zupy

Zestawy obiadowe

Zestawy obiadowe

Ciepły i pożywny obiad dostarcza potrzebnych składników odżywczych oraz dużo energii. Mówiąc o obiedzie, nie należy zapominać, że jego jedzenie to także czas, który możemy miło spędzić razem ze znajomymi.

Codziennie jest inne menu - dania są na bieżąco aktulizowane.
Stałe dania, które można zawsze zamówić to:

  • Pierś z kurczaka z pomidorem i serem
  • Pierś z kurczaka panierowana
  • Schabowy tradycyjny na kapuście zasmażanej
  • Camembert panierowany podany z żurawiną
  • Filet z łososia z masełkiem ziołowo-czosnkowym
  • Filet z dorsza panierowany
  • Filet z dorsza parowany podany z blanszowanymi warzywami
  • Pierogi ruskie
  • Naleśniki na słodko

Do każdego dania mięsnego lub ryby dodatki do wyboru: ziemniaki, frytki, ryż, kasza oraz surówka lub warzywa gotowane na parze.

Sałatki

Sałatki

Kolorowe i oryginalnie sałatki mogą wprawić w zachwyt nawet wybrednych smakoszy. Przygotowane z użyciem świeżych produktów, sałat, pomidorów, ogórków są nie tylko smaczne, ale przede wszystkim zdrowe. Produkty te są, skarbnicą mikroelementów, soli mineralnych i witamin niezbędnych do zachowania dobrego samopoczucia każdego z nas. Zawierają m.in. witaminy B1, B2, PP, C oraz składniki mineralne takie jak wapń, fosfor, czy żelazo.

Codziennie sałatki przygotowujemy z sałaty, kapusty, pomidorów, ogórka, papryki, sosu oraz pieczywa.

  • Sałatka z grillowanym kurczakiem
  • Sałatka grecka
  • Sałatka wiejska z jajkiem
  • Sałatka francuska z serem Camembert